То је уобичајена статистика – 90% предузећа то не чини протеклих 5 година. Сви мисле да ће њихово бити другачије – али шта разликује оне који не успеју и оне који успеју?
Правилан план продаје и маркетинга.
За већину предузећа, нарочито за Б2Б, маркетинг сам не ствара довољно продаје. Без продаје немате посао. Дакле, многа предузећа се у потпуности фокусирају на продају и занемарују маркетинг. Или имају сјајну визију, добро развијен идентитет бренда, разумеју свог циљног купца и имају огласе на правим местима. Али они немају никога ко може закључити уговор.
У МИЛАР-у препознајемо да маркетинг и продаја иду руку под руку и можемо вам помоћи да испуните своје продајне и маркетиншке циљеве – било саветовањем ваше компаније како би ваше особље остварило боље резултате, било продајом и / или маркетингом за вас. Сједимо са вама, анализирамо ваше тренутне маркетиншке и продајне стратегије (или недостатак истих) и планирамо вам курс за успех у правој држави или тржиште за вас. Било да вам је потребан савјет о продајном савјетовању, услуге маркетиншке стратегије или комбинација ова два, имамо искуство како бисмо вам помогли да успете.
Неке од области које имамо велико искуство у:
Б2Б Продаја – циљање других предузећа захтева другачији додир од трчања након Б2Ц тржишта. Без обзира да ли имате производ или услугу коју покушавате да продате, можемо учинити све од идентификације да ли циљате на право тржиште, обучите своје особље да закључи те понуде и још много тога.
Пронађите иностране дистрибутере – Понекад решење није напорније да ваш продајни тим закључи међународне понуде, већ једноставно да пронађете дистрибутера који ће то учинити уместо вас. Нека МИЛАР пронађе правог дистрибутера за свој производ и успостави везе које су вам потребне да бисте закључили уговор и пређите на управљање односима уместо да трага за потенцијалним клијентима.
Пре и пост продаје – Приход од купца не престаје након закључења посла. 66% је лакше добити додатни профит од додатног купца него набавити новог. За ово ће вам требати служба за кориснике, услуге пост продаје и / или тимови за техничку подршку. Изградићемо и припремити ваш тим за руковање клијентима у било којој земљи или временској зони.
Пут ка тржишној стратегији – Имате одличан производ, али немате појма како да га продате, на која тржишта треба да циљате, које би требало да имате прекретнице за раст ваше компаније итд. Наше велико искуство у истраживању тржишта, логистике, производње и још много тога, помоћи ће вам да ваш производ дође у руке купца, а њихов новац у џеп.
Консалтинг за маркетиншку стратегију – имате сјајан производ или услугу и задовољне клијенте. Међутим, не можете да померате иглу да бисте добили нове клијенте. Ваш проблем може бити ваш недостатак маркетинга. Дозволите нам да вам покажемо где вас заустављају маркетиншки напори и где да усредсредите свој буџет за највећи РОИ.
Брендирање вашег производа значи више од логотипа или шеме боја – то је прича коју желите испричати својим партнерима и купцима. Радит ћемо с вама како бисмо препознали ваше предности, шта ваш потенцијални клијент тражи и како да на најпривлачнији начин позиционирате ваш производ или услугу. На пример, саветовали смо дистрибутера производа да ревидира амбалажу ради бољег постављања врата хладњака, што је резултирало повећаном продајом.